28 Ocak 2014 Salı

Maybelline One By One Volum Express Mascara

Merhabalar!
Maybelline'nin rimel patlaması yaptığı ara çıkardığı bir rimeli tanıtacağım bugün sizlere.
Watsonsda maybelline standında ki görevliye aradığınız özelliği söyleseniz mutlaka bir iki çeşit rimel önerir bu seriden. Her kirpiğe uygun bir rimel var maybelline de. Buna neden bu kadar taktım bilmiyorum klavye elimde olunca düşündüğüm her şeyi yazıyorum :D Blog yazmanın güzelliği de bu bence, kimse karışamıyor sana. İstediğin gibi yazıyorsun beğenen okuyor beğenmeyen çıkıyor sayfandan. Neyse gelelim rimele..
Öncelikle şunu söyleyeyim. Hacim veren ama kirpikleri yapıştırmayan (fiyatı da uçuk olmayan) bir rimelle karşılaşmadım ben henüz. 
Tek katta uzatması güzel. Kirpikleri (çok sürmezseniz) yapıştırmıyor. İkinci katta yapışmalar artıyor zaten benim neredeyse çapraz çapraz olan kirpiklerimi ikinci katta yapıştırmayan rimel yok. Kirpiklerim yapışmaya o kadar meyilli ki bazen rimel fırçasını peçeteye silip kalanı uyguluyorum. O zaman hem tek tek ayrılıyorlar hem de düpdüzgün uzuyorlar.
Hacim konusunda pek bir şey beklenilmemeli bu rimelden. Kirpiklerim daha hacimli görünsün diye ben üst kirpik diplerime (göz kapağının içine) siyah kalem çekerim, çok daha etkili bir yöntem bence. 
Fiyatını hatırlamıyorum maalesef ama 10- 15 TL arasında olduğunu düşünüyorum.
Benim rimelle ilgili söyleyeceklerim bu kadar. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder