28 Ocak 2014 Salı

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi

Merhabalar!
Bu benim en sevdiğim nemlendiricim. 2. kutum bu. İlk aldığım günden beri aşk yaşıyoruz kendisiyle.
Anti-age etkisi olmadığı için gençlerin (çok gençlerin bile ) rahatça kullanabileceği bir ürün.


Sitesinde şöyle tanıtılmış:
"Cilt hücrelerinde yeni su kanallarının oluşumunu harekete geçirerek 24 saat boyunca yoğun nemlendirme sağlar.Hydra IQ cilt hücrelerinde yeni nem kanallarının oluşumunu tetikler.Cildin derin katmanlarında bile anında ve uzun süre etkili yoğun nemlendirme sağlar.Cilt yapısını toparlar.Cildi tazeler, canlı ve dolgun bir görünüm verir.UVA/UVB filtre sistemi içeren formülü, cildi zararlı güneş ışınlarının yol açtığı dış etkenlerden ve erken yaşlanmadan korumaya yardımcı olur."
Normal, karma, yağlı ciltleri memnun edebilecek bir ürün. Kuru ciltlere yeterli gelir mi emin değilim.
Benim cildim karma. Yüzümün kuru bölgelerini de yağlı bölgelerini de güzelce nemlendirdi. Sivilce kızarıklık vs. yapmadı.
 Ben gündüzleri tüm yüzüme geceleriyse sadece kuru bölgelere uyguluyorum.
Hızlı emiliyor. Yağlı bir krem değil. Hafif bir kokusu var, hoş kokuyor.  
Fotoğraflarda büyük çıkabiliyor bazen. Aslında sadece 50 ml. Buna rağmen her gün kullanımla 6 aydan fazla rahat gidiyor. Fiyatı 20 TL civarı diye biliyorum. Watsonslarda ara ara bir alana bir bedava kampanyası oluyor. İlk kutumu bir arkadaşımla beraber kampanyayla almıştık.Arkadaşımın cildi yağlı o da şuan 2. kutusunu kullanıyor.
Hoşçakalın!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder