22 Ocak 2014 Çarşamba

Olay Essentials Temizleme Sütü ve Toniği

Merhabalar!
Bugün bambaşka bir ürün tanıtmak istemiştim. Fakat bu yarı sevdiğim yarı sevmediğim ürünleri tanıtıp kurtulmak istedim. Olay Essentials Temizleme Sütü ve Toniği..

Olay Essentials Temizleme Sütü: Arkasında 'AleoVera ve salatalık özleri içeren formülüyle yüzünüzdeki makyajı ve kiri etkili bir şekilde temizler ve cildinizi nemlendirir.Cilt gözeneklerini tıkamaz.' yazıyor. Bir miktar ürünü parmak uçlarımızla yüzümüze yediriyoruz daha sonra bir pamuk yardımıyla siliyoruz.

Artıları: Makyajı güzel temizliyor.Cilde güzel bir yumuşaklık veriyor. Tembel günlerinizde çok işe yarıyor. Temizleme mendillerinden daha iyi temizliyor üstelik durulamaya gerek kalmadan.

Eksileri: İçeriğinde gerçekten berbat kimyasallar var. (EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben.. Bunlar benim bildiklerim.Fotoğraf makinem odaklamadığı için bunu da çekemedim ama bundan sonraki fotoğraflarımda ayarlayacağım.Söz :D ) Ve durulama gerektirmediği için bu kimyasallar yüzümüzde kalıyor iyice.

Ben bu ürünle makyajımın kabasını alıyorum daha sonra arındırıcı bir jelle yıkıyorum. Bittiğinde bir daha almam sanırım. Hiç olmazsa makyaj temizleme mendillerinden alırım aynı şekilde kullanırım. Fiyatı 10-15 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.


Olay Essentials Canlandırıcı Tonik: Tek kelimeyle çöp. Hiç mi hiç beğenmedim.Yazılabilecek tek bir artı göremedim. Cildi yakıyor, kızartıyor ve hiçbir işe yaramıyor. Görürseniz kaçın diyebilirim. Temizleme sütünü alırken Watsonsdaki bayan zorla aldırmıştı. İçinde o kadar çok zararlı kimyasal var ki yetmezmiş gibi parfümü basmışlar birde. Daha fazla uzatmıyorum nefret ettiğimi anlamışsınızdır. Fiyatı 10-15 TL civarıydı sanırım. Yazık oldu :))
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder