6 Şubat 2014 Perşembe

İLK MİM'İM: SEVGİLİLER GÜNÜ

Merhabalar!
Neşeli Zebra beni mimlemiş. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Bloglarda bayıla bayıla okuduğum mimlerden birini yapıyorum şuan. Kendisine çook teşekkür ediyorum. Gelelim sorulara...

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi?
-Her ne kadar bunların satışları artırmak için olduğunu bilsem de benim için önemli. Hediye almayı ve vermeyi gerçekten çok seviyorum.Böyle günlerin hepsine bayılırım. Biri bana iyi kötü bir hediye verince sevinçten yerimde duramam.

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
-Sizi mutlu eden sevgili iyi sevgilidir bence. Bencil olmayan, seni mutlu etmekten mutluluk duyan ve sevmediği şeylere bile senin için katlanandır.

3-Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?
-Önemsemiyorsa bunu onunla önceden konuşmuşuzdur . Eğer kutlamamaya karar verirsek tepki göstermem. Sevgililer gününü unutması açıkçası biraz zor reklamlarda yollarda internette her yerde bundan bahsediliyor. Unutamaz ama unutmuş numarası yaparsa çok üzülürüm ve kızarım.

4-Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?
-Albüm. Tabiki içi fotoğraflarla dolu. Fotoğrafları çok severim ben. Özellikle somut olanları. Hatta fotoğrafların yanına minik post-it ler yapıştırılmış olsun, üzerinde de o fotoğrafın çekildiği günle ilgili komik ya da güzel şeyler yazsın isterdim. Çok yakın bir arkadaşıma doğum gününde yapmıştık böyle bir şey. Aldığı en değerli hediye olduğunu söyler hep.

5-Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
-Hayır daha karar veremedim.

6-Sevgililer gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?
-Güneşin doğuşunu izlemek isterdim ben. Hiç izlemedim tek başıma bile. Özel bir şey yapmaya gerek yok bence yemekmiş özel kutlamaymış bana göre değil. Hafif yüksek bir yerde denize karşı oturmak konuşmak hoş olurdu.

7-Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı?
-Birbirlerini seviyorlarsa kutlamalılar bence. 

8-70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş olduğunu görseniz ne düşünürdünüz?
-Kıskanırdım sanırım. Hem sevgilerini hem sağlıklarını. Çevremde 70li yaşlarında olup da gençlerin gittiği yerlere katlanabilen kimse yok. 

Gördüm ki ben romantikmişim. Ama cıvık romantiklikten hiç hoşlanmam. Birini gerçekten seviyorsanız ona hediye almak için fırsat ararsınız zaten. Sevgililer günü de en fazla bu fırsatlardan biri olarak görülmeli bence. Abartılmamalı tuzaklara fazla düşülmemeli.. 
Beğenen yapmak isteyen herkesi mimliyorum.
Sevgileer hoşçakalın!



2 yorum:

  1. Ne demek canım ben teşekkür ederim yanıtladığın için =) Bu arada romantik arkadaşlar derken tam da bunu kastediyordum, doğru kişiyi mimlemişim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sanırım evet, romantikmişim ben =)))

      Sil