12 Şubat 2014 Çarşamba

Schwarzkopf Got2b Anti-Frizz Lotion

Merhabalar! Bugün çok sevdiğim bir ürünü tanıtmak istiyorum. Yabancı bloglarda çok popüler olsa da Türklerde pek göremedim. Belki bu marka Türkiye'ye sonradan geldi diyedir.


Saçlarım bazen inanılmaz derecede elektriklenir, kabarır bazen de yüzüme yapışır kalır. Çok elektriklendiği dönemlerde yatıştıracak bir şeyler aradım uzun süre araştırdım ve bunu almaya karar verdim. Öncelikle şunu söyleyeyim Elidor'un kremlerinden çok çok daha güzel.
Arkasında böyle iddialı bir yazı var, benim çok hoşuma gidiyor bu :)
Schwarzkopf got2b ürünlerini çok beğeniyorum.(Aslında orjinali göt2b ama Türkiye'de adını got2b olarak değiştirmişler. Noktaları da o harfinin içine + koyarak anlatmışlar, sanırım.) Gelelim yorumlarıma..
Artıları:
-Kokusu çok güzel. Jelibonları hatırlatıyor bana tatlı bir koku. Saçta kokusunu duyuyorsunuz hafifçe.
-Elektriklenmeye iyi geliyor geçiriyor fakat kabarmış saçı indirmekte pek başarılı değil.
-Saçı yumuşatıyor, hoş yapıyor.
Eksileri:
-Etkisi çok sürmüyor. Sabah sürseniz akşama kadar idare etmez ama Elidor'unkilerden daha fazla etki ediyor.Kıvırcık ve kabarık saçlıları çok memnun etmez sanırım. Ama dalgalı saçlıysanız ve elektriklenme karşıtı bir ürün arıyorsanız tavsiye edebilirim. Etkisi saçımın durumuna göre değişiyor. Bir kere sürmemin yettiği günler de oldu saat başı sürmemi gerektiren günlerde.
-Isıya karşı koruma filan yazıyor üstünde ama hiç bu amaçla kullanmadım inandırıcı gelmedi bana. John Frieda'nın ısıya karşı koruyucu serumunu kullanıyorum ve aşk yaşıyorum kendisiyle. O yüzden ihtiyaç duymadım bu kısma.
Özetle: Çok kıvırcık veya kabarık saçlı değilseniz ve elektriklenmeye karşı ürün arıyorsanız tavsiye ederim. Ben memnun kaldım.
Fiyatı 20 TL. Watsonslarda bulabilirsiniz.
Koca şişeyi yanımda taşımak zor olur diye Watsons'dan aldığım bu ufak kutuya (yaklaşık 1 TL boyutunda gerçekten minik) koyup yanımda taşıyorum. Gerektikçe yenileyebiliyorum böylece.
Hoşçakalın canlarımm :))

3 yorum:

  1. Benim saçlarım gerçekten kuru ve neme ihtiyacı var. Bu yetmezmiş gibi elektriklenip kabarıyor bazen ve beni çileden çıkarıyor. Saçlarım çok bakım istiyor :( neyse her saç bakım ister. Bunu senin tavsiyenle kullanmaya başladım. Dediğin gibi etkisi çok uzun sürmese de en azından saçımı yatıştırıyor. İleride daha farklı saç bakım ürünleri falan paylaşırsan iyi olur. Teşekkürler! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman en kısa zamanda elimdeki diğer saç bakım ürünlerini paylaşmaya başlıyorum :D Hiç önemli değil asıl ben teşekkür ederim yorumlar beni çok mutlu ediyor :)))

      Sil
  2. Benim saçlarım baya kabarık ve kıvılcik boyalardan rofleden dolayı kivircigili elektrik çarpış gibi oldu artık bu ürünü epeydir kullanıyorum en memnun kaldığım ürün bu saçlarımın kivircikligi ortaya çıktı kabarmadan hemde doğal yapis yapis değil agirlastirmiyo sürümü çok kolay yapısı ince gayet

    YanıtlaSil