9 Mart 2014 Pazar

Watsons Kadınlar Günü İndirimi Alışverişim #2

Merhabalar herkese!
Watsons indiriminden biraz daha yararlanmak istedim ve 8 Martta Watsons'a gittim. İndirimleri artırmışlardı. Hayatımda gördüğüm en kalabalık Watsonstı. Kasada yaklaşık 40 kişilik (hatta daha da fazla olabilir) bir kuyruk vardı. 2 3 stand arasında dönmüştü sıra. Maybelline standına yaklaşmak için de bir sıra beklemek gerekiyordu.Bunca şeye rağmen başardım ve bir iki şey aldım.

Loreal Paris Super Liner Perfect Slim : Bunu almak için gitmiştim. İnce sürmek için tasarlanmış. Kalın sürmekte mümkün tabi. Hemen kullandım ve bayıldım. Sabah 7 buçukta sürdüm akşam 10da çıkarırken hala simsiyahtı. Sürümü gerçekten rahat. Ama eyeliner çekemiyorsanız mucize beklemeyin. Bunu alan hemen çeker diyemem çünkü bu denemekle olan bir şey. Eyelinerı düzgün çekemeyenlere tavsiyem evde denemeleri, bir yerden sonra çok güzelleşecektir.Fiyatına gelirsek normalde 33.15 miş. Bu fiyattan olsa almazdım sanırım. İndirimle 16.58'e denk geldi.
Bulanık çıkmış üzgünüm :( Ucu kalından inceye doğru bu sayede her kalınlıkta çekebiliyorsunuz.
İnceliğini göstermek için aceleyle sürdüm, yamukluğu ondan :) Gözümde dümdüz oluyor.
Maybelline Eye Studio Mono 605 Beige Nude/Naked Beige : Bu fara ba-yıl-dım. Sedefli bir far. Ten rengine yakın. Gözüme sadece bunu sürüp üstüne eyeliner - rimel uygulayınca bile çok güzel bir göz makyajı ortaya çıkıyor :) Fiyatı normalde 9.90 indirimle 4.95 oldu.

Vaseline Vücut Losyonu : Bu aleo ve salatalık özlü vücut losyonu. Kokusu ve yumuşatması harika. İndirim yoktu bunda. 4 Tl. 
Hoşçakalın bol ve ucuz alışverişli günler herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder