10 Mayıs 2014 Cumartesi

BİTENLER

Uzunca bir süreden sonra herkese tekrar merhaba!

Bir süredir bloguma girme fırsatı bulamamıştım. Çok yoğun bir dönemdi benim için. Yapmam gerekenler biriktikçe hiçbir şey yapasım gelmedi. Yazı yazmak bile istemedi canım istediğinde de vaktim olmadı. Bloga yazmayı ne kadar özlediğimi şimdi anlıyorum.
Bu sürede bir sürü ürün bitirdim. Şimdi onun yazısıyla karşınızdayım. Ben bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum, genel bir fikir edinmemi sağlıyorlar. Hadi başlayalımm.
Genel bir görünüş :)
Önce Temizleyiciler..
1. Sema Aseton : Berbattı, doğru düzgün çıkarmıyordu bile.
2. Toni&guy Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan : İyi ki deneme boyunu almışım. Hiç memnun kalmadım. Saçımı doğru düzgün temizlemedi. İçin de saça zararlı birsürü kimyasal var. Sls, EDTA, Dimethiconol.. Saça zararlı kimyasallar ile ilgili daha önce bir yazı yazmıştım. Onu da şurada bulabilirsiniz.
3.Elseve Arginine Direnç x3 Dökülme Karşıtı Bakım Kremi : Saç dibine sürmediğimden dökülmeye olumlu olumsuz etkisi olmadı. Yumuşatması ve kokusu gayet güzeldi. Ama daha iyileri de var. Tekrar almam.
4.Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Bunu sevemedim ben. Çift fazlı olduğu için sanırım, yağlı bir his bırakıyor ve ben bundan nefret ediyorum. Gözümün içine çok çok fazla kaçıyor, acıtıyor. Temizlemesi orta. Kirpik diplerinde rimel kalıyor birazcık. Ben pek sevmedim.Tekrar almam dememe gerek yok sanırım :)
5.John Frieda Full Repair Ağırlık Yapmayan Onarıcı Sprey : Boyutunu da göstermek için kutusundan çıkartıp resmini çektim. Kullanırken çok memnun kalmıştım ama yokluğunu pek hissetmedim. Saçıma sürdüğüm bir sürü şey var tekrar almam bu yüzden. Şiddetle tavsiye ederim diyemem ama kullanırken çok memnundum. Yazısı şurada. 
6.John Frieda Full Repeir Bakım Kremi : Bayılarak kullandım. Elimdeki kremler bitince tekrar John Frieada'ya dönmeyi planlıyorum. Spreyle beraber yazısını yazmzıştım.
7.Nivea Stay Clear Tonik : Bayılarak kullandım jeliyle beraber. Siyah noktalarımı azalttılar.  2. şişeyi kullanmaya başladım bile. Toniğin yazısı şurada, jelin yazısı da burada.
Kremler ve losyonlar..
8. Sivex Losyon : Sırtımdaki sivilceler için geçen yaz doktor vermişti. Geçirmişti. Tekrar çıkınca bende kendim aldım, işe yarıyor :)
9.Vaseline Vücut Losyonu : Çok sevdim, tekrar aldım bile.
10. Rexona Leke Karşıtı Roll-on : Memnundum ama içinde aliminyum varmış, dikkat etmeden almışım. Aliminyum cilde çok zararlı, kanserojen olduğu söyleniyor. Şuan Nivea pure natural serisininkini kullanıyorum, çok memnunum. Aliminyum, alkol vb. içermiyor.
11. Nivea Aqua Sensation Nemlendirici : 3. kutumu bitirdim 4. kutuyu aldım :D Bayılıyorum. Ve yazısı burada.
Dudaklaar için.. 
1. Pembe Guava özlü : Rengi hoş, açık pembe ama kalıcı değil tabiki.
2. Pure natural serisinden. Ballı, güzel ama bir blistex edemez benim için.
3. Niveanın en iyi bakım yapanı buydu bence.
4. Pek memnun kalmadım ben.
5. İşte benim canım lip balmım. Harikaaaaaa.. Alın pişman olmazsınız. Müthiş nemlendiriyor ve ferahlatıyor.Şuan kavanozda olanından aldım kullanıyorum.


Golden Rose 3D Fantastic Lash Maskara : Kirpikleri tek tek ayırıp uzatma konusunda mükemmel. Hacim vermiyor. Ve ambalajı korkunç. O kadar çabuk kırılıyor ki kapağı. 2 kez aldım ikisinin de sonu aynı oldu. Tekrar aladabilirim almayadabilirim :D

Buraya kadar okuyan herkese çok teşekkürler. İyi bakın kendinizee :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder