8 Haziran 2014 Pazar

Otacı Argan Saç Bakım Yağı


 Merhabaaa!
Sonunda okulu sınavları halledip kurtulduğum için çok mutluyum. Haziran ayı Bursa'da çok yağmurlu geçse de, yaz gibi olmasa da haziran hala en sevdiğim ay. Yazı pırıl pırıl saçlarla geçirmek için saç bakımını ertelemeyelim. ( Genelde tatilde bakım falan uğraşmazdım da ben.) Bende bugün sizlere çok sevdiğim bir saç bakım yağını tanıtayım dedim.

Otacı markasını birçoğunuz duymuşsunuzdur. Hatta bu yağı bloglarda görmüşsünüzdür. Bir de benden dinleyin isterseniz. 
Otacı güvenilir bir marka. İçeriği temiz ve orijinal sertifikalı bildiğim kadarıyla.
Malum argan yağları çok popüler, birsürü sahtesi var. Argan bitkisi çok nadir bulunduğu için ucuz argan yağlarına kanmayın.
İçeriğinde organik argan yağının yanında, zeytin yağı, hint yağı ve Türkçe'sini bilmediğim (Heliantus oil gibi) birkaç çeşit daha yağ var. 
Nemli veya kuru saça ve saç diplerine hafif masaj yaparak uygulanıyor. Saçta en az 1 saat bekletilmesi gerekiyor. Havlu veya bone ile sarmak etkisini artırırmış öyle yazıyor kutusunda ben öyle denemedim.
Uygulayıp 1 saat bekledikten sonra yıkıyorum ve kırıkları gözle görülür derecede yumuşamış, görüntüsü azalmış, yumuşak saçlaaar..Saçıma gerçekten iyi geliyor, herkese tavsiye ederim.
Zararlı bir madde içermediğinden saç diplerine rahatça uygulanabilir ama ben uygulamıyorum. Çünkü ilk denememde uygulamıştım ve arıtmak için 4 kez şampuanlamam gerekmişti. Onun dışında arıtması zor değil. Saça olumsuz bir etkisini görmediğim gibi bolca olumlu etkisini gördüm. 
Ürün 150 ml. 30 35 TL arası bir fiyatı vardı. 150 ml saf argan yağının fiyatı en az 300 TL'dir diye tahmin ediyorum. Yani her argan yağı diyene kanmayın tekrar söyleyeyim.
Kıvamı zeytin yağından biraz daha yoğun ama şişesi spreyli olduğu için sürümü zor değil. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere... 


4 yorum:

  1. Güzel yazı olmuş :)
    Benim kırıklarıma da fayda eder mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) Kırıkları düzeltmenin yolu olmasa da görünümünü iyileştirir bence :))

      Sil
  2. güzel bir post olmuş. ben otacı nın şampuanını kullanmıştım. çok memnun kalmammıştım. blogunu takibe aldım. bana da beklerim:sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım yağı ararsan yağı aklında bulunsun, ben çok beğendim :) Hemen geliyorum :))

      Sil