18 Ağustos 2014 Pazartesi

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Merhabaaa! Artılarıyla eksileriyle bir göz makyaj temizleyicini tanıtacağım bugün :) Belki hatırlayanlarınız vardır aylar önce almıştım şu alışveriş yazımda göstermiştim.

Artıları: 

+Makyajı güzel temizliyor. Kusursuz mu derseniz hayır! Ben Nivea'nın hemen hemen bütün çeşitlerini denedim hiçbirinden memnun kalmadım. Bu onlardan çok daha iyi. Sadece bazı makyajları çıkartmak biraz özen istiyor. Pamukla tek silişimde çıkartacak bir şey arıyorum diyorsanız size göre değil. Bana yeterli geldi:) Şuana kadar kullandıklarım içinde en iyisiydi.
+Yağlı his bırakmıyor. Yine de ben yüzümü mutlaka durularım hatta konjac sponge denilen tamamen doğal temizleyici süngerimle göz çevremi de temizlerim ki yağ bezesi oluşmasın :)
+Cildime bir zararını görmedim.
+Fiyatı uygun. Normalde 12.50, ben indirimden 6.25'e almıştım.
+ Kirpiklerimi dökmedi. Daha önce Garnier'den başka bir tane kullanmıştım esas bakım serisindendi galiba her seferde 5-6 kirpik döküyordu. 

Eksileri:

-Çabuk tükenmesi. Fotoğraftaki miktar 1 buçuk haftada bitti :)
-Mükemmel değil, yoğun makyajlarda uğraştırabilir.
Sonuç olarak memnun kaldım, tavsiye ederim.Yine de başka dikkatimi çeken olursa farklı bir marka deneyebilirim. Hala aradığım mükemmel temizleyiciyi bulamadım.
Sizin bana önerebileceğiniz veya çok memnun kaldığınız temzileyicileriniz var mı?
Ya da bunu denediniz mi, yorum bırakırsanız çok sevinirim :) Sevgileer :))
-

2 yorum:

  1. Benimde severek kullandigim bir urun. rival de loop kullaniyordum uzun sure ama artik bundan cok daha memnunum. Evett birde bitmeyen urun yapsalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun gözümden kaçmışş kusura bakma 1 ay geç cevaplıyorumm :)) Ah keşkeee :D Şuan benim favorim neutrogena ama fiyatıyla kıyaslarsak bu da gerçekten başarılı :D

      Sil