8 Ağustos 2014 Cuma

Solait Mattifying Face Sun Fluid Güneş Kremi

Merhabalar herkese!
Geçen seneye kadar güneşten korunmaya sahil haricinde dikkat etmiyordum. Sonra araştırdım ve cilde ne kadar zararlı olduğunu fark ettim. Ben beyaz ten hayranı olduğumdan bronzlaşmayı pek sevmem ve kendime yakıştırmam da zaten. Yine de güneşten korunmaya çok önem vermezdim dediğim gibi. Geçen yaz sonunda Watsons'ta 30 TL ve üstü alışverişe bu güneş kremi 3.99 du. Normal fiyatı 14-15 TL civarı olan bu kremi yaz sonunda ucuza alınca daha sık güneş kremi kullanmaya başladım. Kışın her gün süremedim unuttuğum için ama bu yaz genellikle bunu sürdüm şimdi de bitmek üzere.

Artıları:

+50 faktörlük yüksek koruma içeriyor. 
+Sadece yüz, göğüs bölgesi ve eller için kullanılıyor. 50 ml uzun süre gider bu yüzden.
+Yumuşak bir krem, cildi yumuşatıyor.
+Sahilde ya da havuzda çok güneş altında kaldığım zaman cildimi çok iyi korudu.Hiç kızarmadım. ( Saat 3- 4ten önce çok güneşte bulunmadığımı da belirteyim.)

Eksileri:

-Yapısı yağsız falan değil, gayet yağlı bir his veriyor bana göre. Karma veya yağlı ciltliyseniz ağır gelebilir.50 faktörlü kremler genellikle daha yağlı olurmuş yine de üstünde yağlı olmayan yapısı ... diye yazıyor.
-Birkaç gün üst üste sürdüğümde cildimi aşırı yağlandırdı, terletti ve hatta yağ bezesi gibi pütürcükler oluşturdu. Bende ara vererek kullandım bunu kullanmasamda güneş koruyucu içerikli ürünler kullandım hep.
Rengi biraz daha sarımsı ve kıvamı çok sıvı değil. Flaşlı çekim olduğu için böyle beyaz durmuş.
Birazcık dağıtınca böyle görünüyor.
Yoğun korumaya ihtiyacınız varsa, kuru veya normal ciltliyseniz öneririm. Fiyatı uygun. Ama günlük kullanmak için önermem. Yağlı veya karma ciltlilere de önermem.
Ben tekrar almam.
Bir de yeri gelmişken şundan bahsedeyim.Güneş kremleri genellikle açıldıktan sonra 1 yıl sağlam kalır.Her sene yeni güneş kremi almak gerekir cildimiz sağlığı için. Bu yüzden küçük paketli ürünleri ben seviyorum.
Kozmetiklerin arkasında açılmış kavanoza benzeyen bir işaret olur içinde de 12M, 6M gibi şeyler yazar. Bu ürünün açıldıktan sonra kaç ay dayanacağını gösterir. M harfi ayı simgeler. Bozulmuş ürünleri kullanmamaya dikkat edin, cildinizi de bozmaması için :)
Bu krem 12 ay dayanıyor :) 
Bitirmek üzereyim tam 12 ayda bitecek yaşasın :) Aldığım şeyleri çöpe atmaktan nefret ederim bir şeyler bitirdikçe çok seviniyorum :)
Bir dahaki yazıda görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Hm.. ben ürünlerin ne kadar dayandığına dikkat etmezdim. Şu ana kadar farkında olmadan bozuk şeyler kullanmamışımdır umarım. Uyarı için sağol :D

    YanıtlaSil
  2. En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın : en iyi güneş kremi

    YanıtlaSil