14 Ağustos 2015 Cuma

Missha Pore Correcting Tonik

Yeniden merhaba!
Bir başka tonik yazısıyla karşınızdayım bugün. Dün şu yazıda Etude House Wonder Pore Freshner'dan bahsetmiştim. O tonik bitmeye yakınken siyah noktalara iyi gelecek tonik arayışına girdim. Ve yine Güney Kore'ye ait bi marka olan Missha'nınkini denemeye karar verdim. 

Missha bb kremleriyle hızlı bir giriş yaptı bir kaç yıl önce Türkiye'ye. Korelilerin cilt bakımına ve güzelliğe verdiği önem hepiniz malumu. Bu yüzden Kore menşeili ürünlere biraz merakım var.

Missha ise kapıda ödemesi, hızlı kargosu ve müşteri hizmetlerinin ilgili olmasıyla sevdiğim ve sık alışveriş yaptığım bir marka. Çoğu ürününden memnun kalmıştım. Bu tonikten de memnun kaldım fiyatına göre başarılı buluyorum ben:)

Ben yılbaşı indiriminden almıştım. 30 TL civarı bir şeye gelmişti. Dolar yükseldikçe fiyatlar da artıyor ama şuan sitesindeki fiyatı %10 indirimli 43.11 :)
Sitesinde incelemek için tıklayabilirsiniz.
Cildi arındırmayı, gözenekleri temizlemeyi, siyah noktaları ve sebumu azaltmayı vaadediyor. Gelelim yorumlarıma.

Artıları:
-Gözenek temizliği ve arındırma konusunda başarılı. Mucize beklememek gerek ama bir toniğe göre işini fazlasıyla yapıyor.
-Ferahlatıyor.
-Cildimde sivilce, yanma, kuruluk gibi bir yan etkiye sebep olmadı.
-Sürünce yapış yapış bir his bırakmıyor.
-Yüzümdeki kuru bölgeleri daha da kurutmadı hatta Missha'nın nemlendirici toniğinden daha çok nemli tutuyor bile diyebilirim.
-Aynı serinin yüz temizleme köpüğüyle beraber 8 ay günde iki kez düzenli kullandım. Bu sürede siyah noktalarımı küçülttü. 
Eskiden çok ciddi büyüklükte siyah noktalı her zaman yağlı bir burnum vardı. Artık arkadaşlarım senin siyah noktan yok ki diyor bunu söylediğimde. Tabi ki hala varlar sadece eskisi kadar belirgin değiller normal mesafeden. Bunu sadece bu toniğe ya da bu seriye bağlamıyorum, cildimi uygun ürünlerle her zaman temiz tutmama bağlıyorum.
-Çok uzun süre dayanıyor bu yüzden fiyatı uygun bence. 150 ml. 8 ay günde iki kez kullanımla bana yetti. ( Ufak bir pamuğa döküp yüzme pıt pıt hareketlerle sürüyorum.)
Eksileri:
-Parfüm içeriyor. Kokusu hafif zaten koku hassasiyetim yok ama yüzüme parfümlü ürünler sürmeyi sevmiyorum. Kötü koksun, kimyasal koksun ama parfümü alıp yüzüme bocalamış gibi olmayayım:) 
Bu tamamen kişisel bir şey bazıları için hafif hoş kokusu artı bi özellik olabilir.

Karma ciltli biri olarak ben memnun kaldım. Bu fiyat aralığında bu tarz bi tonik arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Çok yağlı cildi olan bir arkadaşımda bunu kullanıyor o da çok memnundu :)
Beni desteklemek için blogumu takibe almayı ve instagramdan takip etmeyi unutmayın :)


4 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın, keyifle okudum :) Hatta ve hatta alasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ederim :) Yorumun beni nasil mutlu etti anlatamam :))))

      Sil
  2. Ilk defa gördüm bakacağım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil