6 Kasım 2015 Cuma

Missha M Matt Ruj - Dear Rose

Missha markasını duymayanınız yoktur sanıyorum. Güney Kore kökenli, web sitesinden gönderimi çok hızlı olan, Ankara'da mağaza açmış bb kremleri ile ünlü kozmetik markası. (Sözlük tanımı gibi oldu :D )
Kore kozmetiklerine ilgi duyan ben bb krem, far, ruj, maske, tonik, temizleyici, şampuan, rimel, kapatıcı... gibi bir sürü Missha ürünü deneyimledim :D
İki sene olmuştur ilk siparişimi vereli, o günden beri elime para geçtikçe Misshadan sipariş veriyorum:)
Öncelerden ,peeling jelini ve siyah nokta temizleyici maskesini, bir kaç gönderi önce ise toniğini anlattığım markanın bugün rujunu inceleyelim beraber :D
Yakında diğer ürünlerinden de bahsetmeyi planlıyorum özellikle kendi oluşturduğum far paletinden :)


Bendeki Misshanın mat rujlarından Dear Rose isimli olanı. Buraya tıklayarak kendi sitesinden inceleyebilirsiniz.

Spf 17 içermesi artı bir özellik, dudaklar bronzlaşmaz ama yanar ve kurur. Yani dudak için bile güneş koruması önemli bir faktör(özellikle yazın sahilde uzun süre kaldığımız günlerde.)
Ambalajı gerçekten şık ve kaliteli. Kaç kez düşürdüm bana mısın demedi :D

Kokusu ise mükemmel bence:) Hafif bir çiçek kokusu var, dudağıma sürerken kokuyu alabiliyorum.
Koku hassasiyeti duyanlar bu konuyu da dikkat alsınlar tabiki, hafif de olsa belirgin bir kokusu var.
Gelelim asıl konuyaa :D Mat mı, kalıcı mı, sürümü nasıl gibi soruların cevabına:)
Yapısı çok kremsi. Kesinlikle parlak değil ama dudağı kurutan, çatır çatır çatlatan bir matlığı da yok.
Dudakta durdukça daha da matlaşıyor.
Rengi çok tatlı bir pembe tonu. Pembe rujları kendime hiç yakıştırmasam da bunun duruşunu seviyorum. 

Yapısının kremsi ve yumuşak olması sebebiyle hafif dokunuşlarla uygulamaya müsait. Ruj az sürünce dudağınızda kısım kısım kalmıyor :) Dudağa oturuyor.

Sürümü çok kolay, acelem varsa bile tek hamlede sürüp çıkabiliyorum.
Dudağımın ortasını beyaz bırakmıyor, oraya da rahatça sürebiliyorum, gün içinde sadece ortadan silinme yapmıyor..

Her güzelin bir kusuru vardır hesabı, bu kadar yumuşak, kremsi yapının kusuru kalıcılığı :D
Kalıcılık konusunda orta diyebilirim. Diğer mat rujlarla karşılaştırırsak (mesela çok sevdiğim Golden Rose Velvet Matte serisi ile) sürümü daha kolay, yapısı daha yumuşak ancak kalıcılığı daha az.
2-3 saat idare ediyor bu ruj beni iyi ihtimalle. 

Normal yapılı hafif parlak rujlar benim dudağımda hiç dayanmaz. Mat yapılı ruj sürdüğümde ise yapılarının sertliği, dudaktaki kusurları belli etmeye meyilli olması (peelinge ragmen) beni rahatsız eder.

Benim için ruj dediğin dudaklarımı birbirine değdirdiğimde kaymalı, yapısı güzel olmalı, sağa sola bulaşmamalı, kalıcı olmalı. Tabiki dudaklarımdaki kusurları ortaya çıkarmamalı. Kalıcılık hariç bu özelliklerin hepsini bu rujda buldum. 

Ancak mat rujlara göre daha az kalıcı olması ve pembe olması eksi bence.
Pembe rujları yüz makyajı yapmadan sürersem, yüzümdeki kusurları ortaya çıkartıyor, dişlerimi daha sarı gösteriyor gibi hissediyorum.

Diğer pembe rujlarıma oranla dişleri daha az sarı gösterdiğini de söylemeliyim.

Tekrar alır mısın derseniz, bu ruju bitirebilirsem bir gün kırmızısını alabilirim. Eğer almazsam da sebebi kalıcılığının az olması olur diye düşünüyorum:) 
Fiyatı ben alırken indirimdeydi, 30 küsürdü.
Şuan sitesindeki fiyatı 51.90 
Bence 52 lirayı hak edecek bir ruj değil. Ancak sizin için en önemli özellik hem mat olması hem kurutmayan bir yapısı olmasıysa, tazelemek ve fiyat sorun değil diyorsanız tavsiye ederim. Diğer özelliklerinden memnun kaldım.

Yorumlarınız benim için çok değerli:)
İnstagramda sıcağı sıcağına paylaşımlarımı görmek için buraya tıklayarak profilimi görebilir ve takip edebilirsiniz :)
https://instagram.com/gencbakimblog/

Gönderilerimden haberdar olmak ve beni desteklemek için sağ üstteki kısımdan blogumu takibe alabilirsiniz :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder